Bir Pazar Molası

Günlük koşuşturma içersinde pazara gidip alışveriş yapmak hakikaten insana bir mola verdiriyormuş.Yarın yapacağım yemekler için pazarbugün  Hisarüstünde’ki pazara gittim.Okul-iŞ yoğunluğunda o kadar unutmuşum ki yaşamayı.Çok özlemişim pazarları.Her tarafta taze taze otlar sebzeler,meyveler… İnanın iştahımı açtı.Hele bir ara otlar arasında kayboldum sandım.Otçu Amca ; benim ne alacağımı bekleye dursun, ben çoktan aşçı kimliğimle sabahın 6 sında pazarda alışveriş yapıp o gün müşterilerime sunacağım yemeklerin hayallerine dalmıştım.Beni uyandıran o güzelim dağ kekiğinin kokusu oldu sanırım. Sonunda almayı düşünmediğim şeyleride aldım.İyiki de aldım şimdi mutfağımda güzel kokulu taze dağ kekiğim ,reyhanım beni bekliyor.

Biz şehirde yaşayanların pazarlarda dolaşmasının insana ne kadar ilham ve huzur verici olduğunu, hatta o plastik soğuk metal ortamlardan uzakta sohbet ederek alışveriş yapma keyfinin yerinin ayrı olduğunu tekrar gözlemledim.

İşte biz de bunu GGH olarak yaşamak için haftaya “pazara gidelim” etkinliği düzenliyoruz.Önce hep beraber bir pazara gidip alışverişimizi yapacağız,sonra birimizin evinde toplanıp pazardan aldıklarımızla yemekler pişirip, bol kahkayı eksik etmeden yine hep beraber büyük bir zevkle yiyeceğiz.

ceylan

Bir Cevap Yazın

